سوالات متداول

1- فرایند ثبت نام تا فعالسازی کامل پنل اس ام اس چقدر زمان بر است ؟
پس از تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت فاکتور ایجاد شده ، پنل اس ام اس شما به صورت خودکار فعال خواهد شد

2- در هنگام ارسال پیامک با ارور Missing to param مواجه میشم ؟
در قسمت وارد کردن شماره های گیرنده ، از صحیح بودن شماره های وارد شده اطمینان حاصل نمایید

3- من پیامک رو ارسال کردم اما چند دقیقه ایی گذشته و پیامک دریافت نکردم ؟
با توجه به ارسال های بیش از حد از طرف سایر کاربران ،پیامک با کمی تاخیر ارسال خواهد شد ،اگر بیش از 5 دقیقه پیغام دریافت نشد ، بار دیگر امتحان کنید
 

4- من رمز رو وارد میکنم اما با خطای پسورد اشتباه است مواجه میشم ؟
رمز رو با زبان ورودی انگلیسی وارد کنید و اگر اطمینان دارید که رمز صحیح است در صفحه تماس باما با پشتیبان فنی در تماس باشید

5- سرعت ارسال پيامك از طريق اين سامانه به صورت مي باشد ؟
سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 10 تا 15 پیامک در هر ثانیه می باشد. (600 تا 900 پیامک در دقیقه)  

6- براي افراد حقيقي چه مدارك شناسايي لازم است ؟
براي افراد حقيقي كپي كارت ملي یا كپي شناسنامه ( طرح جدید ) الزامي مي باشد كه از طريق فرم ثبت نام ميتواند اقدام به ارسال نمايد
 

7- در هنگام ارسال پیامک با ارور Unroutable message - rejected مواجه میشم ؟
شماره رو به صورت صحیح وارد نمایید مانند: 989377777779+

8- آيا هزينه پيامك ارسال نشده به حساب كاربري باز ميگردد ؟
بله - پيامك هاي ارسال نشده , هزينه به حساب كاربري باز خواهد گشت
 

9- چگونه زیرمجموعه گیری کنیم ؟
کافیست وارد پنل شوید ، از منوی سمت راست ، جذب زیرمجموعه رو انتخاب کنید ، با استفاده از لینک مورد نظر در سایت یا وبلاگ خود ، میتوانید زیرمجموعه گیری کنید و سود خود را افزایش دهید .

 

10- آيا امكان ارسال پيامك با خطوط اختصاصي امكان پذير مي باشد ؟

بله - اما به دليل تكميل ظرفيت شماره هاي اختصاصي تا تاریخ 1396/06/27 از ارائه خطوط اختصاصي معذوريم اما هم چنان سامانه با شماره های عمومي در دسترس مي باشد